Realiti MUka BuKu

 Um, selalunya update status yang mana satu eh????  

Saya rasa saya hot, cun, nak buktikan pada semua orang saya memiliki kecantikkan semulajadi yang Allah kurniakan pada saya....bla,bla,bla...kalau haiwan pandai cakap, apalah agaknya kata haiwan tu ya... 

Janganlah kamu menzalimi diri sendiri...berwaspadalah...!!!

Subhanallah...Sesungguhnya yang baik datagnya dari Allah, yang buruk datangnya dari diri kita sendiri...Sama-samalah kita saling nasihat-menasihati....

     p/s: Setiap kata-kata,kepandaian, perbuatan malah dalam segenap hal pasti akan diuji Allah...Semoga tidak tergolong di kalangan orang-orang yang lalai....

Ulasan

  1. semoga kita tidak tergolong dalam golongan org2 yang lalai.

    amin :')

    BalasPadam
  2. amin...InsyaAllah... Moga dihindarkan dari tergolong d klangn orng2 yang lalai... Kalau dah dikatakan lalai tentu sekali kita tidak sedar bahawa kita dalam kelalaian...Jadi ingatkn saya andai saya terdorong kearah itu ya...:)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

AYAT LIMA Pendinding Diri

SABAR ITU INDAH

Percaya atau tidak, perbuatan geletek boleh membunuh?